Halaman

Sabtu, 28 Januari 2012

Anita

Di sini aku ingin menceritakan tentang pengalaman seks bebas yang berlaku dalam famili aku. Namaku Rozie.Umur aku 40 tahun dan suamiku namanya Hamid. Sepanjang 15 tahun perkahwinan, kami di kurniakan 3orang anak. Anak sulung namanya Jefri, berumur 14 tahun.Anak kedua perempuan, Anita, 11 tahun, bersekolah tahun 5. Dan yangyang akhir Suhana, 9 tahun, sekolah tahun 3.


Setelah 15 tahun berkahwin, aku merasa agak bosan dengan aktiviti seks. Balik-balik kaedah yang sama di gunakan oleh suamiku. Oleh kerana sudah bosan melakukan seks dengan suami aku, aku ingin mencuba teknik-teknik dan selera seks yang baru dan jarang-jarang di praktikkan olehmana-mana pasangan suami isteri.


Suatu hari, sedang aku duduk bersama-sama Hamid di ruang tamu, aku sampaikan satu idea baru melakukan seks pada suami aku. Aku katakanpada Hamid, bahawa idea itu ialah, aku ingin melihat dia melakukannya dengan anak perempuan kami, Anita yang baru berusia 11 tahun. Melopong mulut suami aku Hamid mendengar cadangan aku itu.


"Apa, awak dah gila ke Rozie" jerit suamiku sebaik sahaja mendengar saranan ku itu."Alaaa....bang, kita cubalah, apa nak di takutkan" kataku memujuk Hamid.Aku lihat Hamid termenung sebentar." Betul jugak, kata awak tuu....abang pon dah boring juga, asyik-asyik indah awak yang dah kecut....nak juga abang rasa indah anak dara sunti" kata suamiku.


"Alahhhh....abang niii....." kataku pada Hamid sambil mencubit pahanya."Kalau macam tu, cepat lah awak panggil Anita ke bawah, abang pon tak tahan niii..." kata Hamid padaku.Aku pun memanggil Anita yang sedang menyiapkan kerja sekolah di tingkat atas."Nitaaa....Nitaaa....turun ke bawah sekejap" jerit aku."Ya, mama....Nita datang ni..." sahut Anita anakku, sambil berlari-lari anak menuruni tangga."Duduk sebelah abah sekejap"Anita pun duduk di sebelah Hamid. Matanya memandang kami berdua."Nita, malam ni...abah nak ajar engkau pengalaman baru, seronok tau.." kataku pada Nita sambil aku melemparkan senyuman padanya."Pengalaman apa tu, mama" tanya Anita tersenyum girang."Alahh...sekejap lagi Nita akan tau lerr..." balas aku, kemudian memandang pada suami aku."Okay...sekarang Nita baring atas sofa panjang ni...." arahku pada Anita. Anak perempuanku ini menurut sahaja arahan aku."Bang, cepatlah....Rozie dah tak sabar nak nengok niee...cepatlah" kataku pada Hamid.


Suami aku kelihatan agak takut-takut untuk menunaikan permintaan aku. Tetapi, atas desakan kuat dari aku, Hamid mula bergerak menuju ke sofa tempat Anita baring dan duduk di sisi Anita. Suamiku memegang pahaAnita dan perlahan-lahan menyelakkan gaunnya ke atas sehingga terdedah seluar dalamnya.


Terperanjat Anita, bila abahnya menyelak gaunnya."Abah, nak buat apa ni?..." tanya Anita pada suamiku, sambil matanya memandang pada tangan Hamid yang sedang mengusap-ngusap pehanya."Tak ada ape....abah nak tengok cipap Nita ajee......" balas suamiku sambil tangannya menanggalkan seluar dalam Anita.Aku memandang tindakan suamiku dengan hati berdebar-debar. Rasa berahi mula menyelinap keseluruh tubuhku. Sementara itu, Anita pula terpinga-pinga memandang abahnya. Sekejap-sekejap dia memandang pada aku.Tertanggal sahaja seluar dalam, maka terserlah lah cipap Anita yang kecil dan comel itu. Tiada seurat pun bulu 'pubic' di sekelilingnya, maklumlah cipap budak umur 11 tahun. Bahagian lurahnya agak kemerah-merahan. Bibir cipapnya agak tembam juga.


Tanpa membuang masa Hamid terus membenamkan mukanya ke arah cipapAnita. Di kuaknya bibir cipap Anita....dan hujung lidahnya menyodok-nyodok indah Anita."Abahhhh....geli.....Uhhhh....uuhhhhh...geli bahhhh" ngerang Anita apabila merasa kelentitnya di main kan oleh suamiku.Aku lihat terangkat-angkat kaki dan punggung Anita, menahan kegelian yang amat sangat."Aaahhhh....abahhh....uuuhhhh....uuuhhhh....mama...gelii.." keluh Anita memejamkan mata. Melentik-lentik tubuh Anita setiap kali lidah abahnya menggentel-gentel punat merahnya. Semakin lama semakin merah bibircipap Anita di siat-siat oleh lidah suami aku."Uuuhhhhh......Abahhh.....uuuhhhhh...uuuuuhhhh...geli bahhh" keluhAnita sehingga terkejang-kejang tubuh kecilnya."Abangg.....cukup bang, budak tu dak tahan geli lagi...cepat tanggalkan seluar abang" arah aku pada Hamid.


"Nita, tanggalkan gaun....ya sayangg..." kataku memegang hujung gaun Anita dan menariknya ke atas. Terbogel lah anak gadis kecil aku, tanpa seurat benang pun. Anita kelu tidak terkata apabila melihat abahnyamula menanggalkan seluar dan bajunya. Hamid kini hanya berseluar dalam sahaja.....menanti arahan seterusnya dari aku...."Nita sayang...duduk depan abah dan tarik seluar dalam abah...faham" kataku pada anakku.


Anita menurut sahaja arahanku tanpa banyak soal. Berkedip-kedip matanya memandang muka Hamid. Seminit kemudian tangan kecilnya memegang kedua-dua hujung seluar dalam suamiku. "Okay.....tarik seluar dalam abah, sekarang" arahku lagi.Perlahan-lahan anakku melucutkan seluar dalam bapanya. Terlucut sahaja....tersemburlah batang suamiku. Keras dan tegak. Bulunya......fuhhhh....hutan tropika pun kalah. Tergamam Anita melihat batang abahnya. Inilah pertama kali dia melihat batang lelaki dewasa. Lelaki itu pula bapa kandungnya sendiri. Panjangnya...7 inci...saiznya sebesar 3 keping HOT DOG.


"Okay...sekarang Nita genggam batang abah.....kemudian kulum dalam mulut" kataku pada Nita. "Sorong....tarik....sorong.....tarik...macam nii....." kataku lagi pada Nita sambil aku memasukkan ibujariku ke dalam mulut memberi contoh.Seperti di arah, Anita memasukkan batang suamiku ke mulutnya sambil matanya merenung wajah Hamid. Oleh kerana saiz mulut Anita agak kecil berbanding dengan saiz batang abahnya, terkial-kial Anita memasukkan bahagian kepala batang abahnya. Hamid pula segera memegang kepala Anita dan perlahan-lahan mengajar Anita menyorong tarik batangnya.


"Aaargghhhhh....sayang.....sedap....Nita....laju sikit lagi...lagi...." keluh Hamid mendongak kepalanya ke atas.Anita pula makin mahir menyorong tarik batang abahnya. Aku mengurut-ngurut kelentitku tidak tahan melihat anakku menyonyot-nyonyot batang suamiku."Uuuuhhhhh....uuuhhhhhh.....Nita anakkuuuu...sedapnyaaa" ngerangsuamiku lagi."Dahh Nita.....sekarang engkau baring..." kataku. Anita melepaskan batang abahnya dari mulutnya dan berbaring semula di atas sofa. Aku mendekati tubuh kecil Anita...memegang tangannya keatas, menampakkan kedua-dua belah ketiaknya.


"Nita sayangg....nanti masa abah masukkan....engkau akan merasa sedikit sakit....tapi tahan ya nak...sekejap ajee...." pujukku pada Nita."Bang, cepat bangg....kangkangkan kaki Nita....Roz pegang tangan dia" kataku pada Hamid."Roz....abang tak sampai hati, melihat dia meraung...kita henti sajalah..." balas suamiku."Alahhhh.....sekejap aja bang.....bukannya lama...." sampukku lagi.


Hamid menurut sahaja kemahuanku. Perlahan-lahan dia mengangkangkan kaki Anita. Dilumurnya jelly KY keseluruh batang, dan sedikit di sapu ke cipap Anita. Suamiku mengangkat kaki kecil Anita di letakkan pada pinggangnya. Di kuaknya sedikit bibir cipap Anita dan di letakkan batangnya tepat atas cipap Anita.


"Mamaaa....Nita takuttttt.....sakit nanti...Abahhh.....Nita tak nakkk..." rayu anakku apabila melihat abahnya sudahpun meletakkankepala batang tepat pada bibir cipap kecilnya."Alahhhh.....sakit sekejap aje.....lepas beberapa hari nanti engkau nak lagi..." pujukku pada Anita.Dengan sepenuh tenaga, suamiku menekan batangnya. Anita meronta-ronta kesakitan apabila sesuatu yang kemal cuba menembusi cipap daranya."Aduhhhh.....sakitttttt.....tak nak abahhhhh....Nita tak nakkkk....sakittttt" raung Anita sambil meronta-ronta cuba melepaskan diri. Dikejang-kejangkan kakinya, dek kesakitan yang amat sangat.Tapi apakan daya, aku memegang erat tangannya. Tak berdaya anak sekecilAnita melawan tenagaku.


Cubaan pertama suamiku gagal menembusi cipap Anita. Cipap Anita semakin merah akibat menerima tekanan padu dari Hamid."Bang, cuba sekali lagi......tekan kuat sikit banggg" arahku pada Hamid.Cubalah anda bayangkan, batang sepanjang 7 inci dan bersaiz 3 keping hot-dog, cuba di benamkan ke cipap anak kecil yang baru berumur 11 tahun. Tentulah kesakitan yang di tanggung tidak terperi rasanya.


"Abahhhhh....Nita tak nakkkk....Mamaaaaa tolong....sakitttt...cukupp bahhh.." tangis Anita apabila melihat abahnya sekali lagi mengacu batangnya ke cipapnya."Okayyy.....tekann kuatttt.....bang, " arah aku."Aaaduhhhhhhh.....sakit mama....Aaahhhh....tak nak abahhhhh......sakitttt..." jerit Anita meronta-ronta di atas sofa. Dia menggeleng-gelengkan kepalanya kiri dan kanan.Aku menguatkan lagi pegangan tangannya. Sementara itu Hamid pula mengeratkan lagi pehaAnita ke pinggangnya, bagi menahan rontaan Anita.


Cubaan kali ke dua Hamid, masih juga gagal menembusi cipap Anita."Roz.....tak boleh laaa....kesian abang tengok anak kita tuuu....."kata suamiku"Cuba lagi sekali banggg....abang sapukan jelly tu lebih sikit....OK cuba lagi bang." kataku.Anita pula menangis tanpa henti-henti. Sekali lagi Hamid menarik erat pinggang Anita ke pinggangnya seraya mengacu batangnya ke cipapAnita... untuk cubaan kali ke tiga. Kali ini, setelah mengumpul lebih tenaga..."Abahhh.....takk nakkk....takknakkk....sakitttt....mamaa...tolonggg..." tangis Anita lagi sambil meronta-ronta, apabila melihat abahnya kembali meletakkan kepala batang pada cipapnya, untuk cubaan kali ke tiga.


Sambil memegang batangnya, Hamid dengan sepenuh tenaga menujah masuk batangnya ke dalam cipap Anita.Brrraaakkkkkkkkkkkkk......bunyi selaput dara Anita pecah terkoyak. Diwaktu yang sama juga, kedengaran raungan kuat dari Anita....kepalanya terdongak ke atas...mulutnya melopong...kakinya terkejang-kejangseperti lembu kena sembelih, apabila merasa cipapnya di tembusi oleh sesuatu yang kemal lagi besar. "Aaarrrkkkkhhhhhhhhhhh.....sakittttttttttttttttttttt.......takkkk naakkkkkkkk...maaamaaaa......" raung Anita sambil menggeleng-gelengkan kepalanya kiri-kanan.


Aku dapat melihat dengan jelas bahagian kepala batang suamiku terbenam mengoyak cipap Anita dengan ganas sekali. Darah merah serta merta mengalir dari cipapnya, menitik-nitik ke atas sofa." Bang, tekan masuk sikit lagi...." desak aku."Arrrrkkkkk.........aaarkkkkk......sssaaaaaakittttttttttttttttttttttttt....aarrkkkkkk" raung Anita. Kepalanya terdongak ke atas, mulutnya terbuka luas,matanya terbeliak apabila abahnya menekan batangnya lebih dalam. Kini sudah separuh dari batang Hamid tenggelam, mengoyak cipap Anita. Darah merah semakin banyak mengalir dari cipap Anita yang semakin terkoyak luas,dek tujahan batang abahnya.


"Bang....cuba masukkan sampai habiss.." kataku lagi pada Hamid.Hamid cuba menekan lebih dalam lagi. Di masa yang sama raungan Anita semakin bertambah kuat."Aaaaaaaarrrrrrkkkkkkkkkkkk..... Aaaarrrrkkkkkk" kedengaran bunyi dari mulut Anita yang terbuka luas. Suaranya seakan-akan tersekat di kerongkong. Batang suamiku semakin ganas mengoyak dan merabak cipap Anita. Menggedik-gedik tubuh Anita seperti ayam kena sembelih. Kepedihannya tidak tertanggung lagi. Aku menguatkan lagi pegangan tangan Anita, mengawal rontaannya.


Hamid menarik batangnya ke atas. Darah merah menyelaputi batangnya. Kemudian dia sekali lagi membenamkan batangnya. "Aaaaarrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkk....... Aaaaaarrrrrkkkkkkk"Anita menggelepar, seperti orang terkena kejutan elektrik apabila cipapnya menerima hentaman kedua abahnya. Semakin banyak darahmembasahi cipapnya."Banggg...cukup...dah lembek tubuh anak kita...abang pakai tangan pancutkan ke muka Nita." kata ku lagi pada Hamid.


Hamid mencabut batangnya dari cipap Anita dan bangun berdiri sambil menghalakan batangnya ke muka Anita. Anakku Anita kelihatan amat tidak bermaya sekali. Sedu nya tak henti....tangannya memegang cipap yang berdarah."Mamaaa..... pedih...... sakittt....." nangis Anita sambil mengusap cipapnya yang kini telah koyak rabak dek hentaman batang abahnya."Tak ape...nanti mama taruh ubat...ya sayang" pujukku.Hamid pula melancap-lancapkan senjatanya dengan tangan. Selang beberapaminit....."Aaaarrghhhh..... Aaarrrrhhhhhh.... Uuuuhhhhhh.... Uuuhhh" jerit suamiku.Memancut-mancut air mani suamiku. Air pekat itu bertaburan, menyemburke muka Anita. Dia cuba memalingkan mukanya dari pancutan air maniabahnya. Tapi aku serta merta memegang kepala Anita....menghalakannya ke batang Hamid.


Begitulah kisahnya, bagaimana anakku Anita pertama kali mengecapinikmat batang lelaki...batang abahnya pulak tu...sakit dan pedihnya tak tertanggung.... jumpa lagi di bhg ke dua cerita benar ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar