Halaman

Sabtu, 28 Januari 2012

Ibuku Sakit Jiwa

Aku hidup di dunia ini hanya sebatang kara, walaupun mempunyai ibu. Kerana selepas berkahwin dengan kekasihnya dia terpaksa membuat pilihan sama ada meninggalkan aku atau bercerai dengan kekasihnya. Malangnya nasibku, ibu memilih meninggalkan aku. Setelah hidup dengan lelaki jahanam itu, ibu hidup mewah dan berjaya memiliki sebuah syarikat pakaian yang terkenal. Manakala aku yang baru 15 tahun terpaksa bekerja di kedai mamak, kedai membaiki motorsikal dan macam-macam tempat lagi demi menyara hidup. Namun kebahagian insan yang bernama ibu itu tidak lama setelah syarikatnya bankrap ibu ditinggalkan bapa tiriku dan anak-anaknya, ibu menjadi gila dan tidak siuman. Semuanya tidak mahu membelanya. Sehinggalah aku dipanggil untuk membelanya atau dibiarkan ke hospital orang gila. Keadaannya memerlukan seseorang yang dia pernah kenal dahulu untuk menyembuhkannya, jika di hantar ke hospital mungkin dia akan gila selamanya. Mula-mulanya aku tidak mahu, mengingatkan apa yang pernah dia lakukan padaku. Meninggalkan aku yang masih muda mecari rezeki sendri. Namun rasa kasihan dan sayang padanya masih ada. akumemilih untuk membelanya walaupun aku pun hanya bekerja dirumah memasang alat-alat elektrik dengan pendapatan yang rendah. Ibu hanya duduk terdiam sugul di atas kerusi ketika aku mahu menjemputnya. Dia hanya memandang ke bawah dan kadang-kadang dia tergelak kecil. Setelah menandatangani beberapa dokumen aku membawa ibu pulang ke rumah sewaku. Setibanya di rumah sewaku, aku menarik tangan ibuku dan menariknya masuk ke dalam rumahku. Baru sahaja aku hendak masuk ke dalam rumah, aku di tegur oleh Mak Jah. Jiran sebelah rumahku. Dia mengetahui segala hal hidupku kerana dialah yang aku anggap sebagai ibuku selepas ibu aku meninggalkan aku. Dia jugalah menasihatiku supaya membela ibuku dan dia bejanji untuk membantuku. "Ini ke ibu kamu Rosli?," tanya Mak Jah. "ye mak jah, dia tak bercakap atau buat apa-apa pun cuma termenung dan ketawa kecil sesekali sahaja," balas ku. "Oh.. baguslah kamu mahu membelanya Rosli," Aku hanya tersenyum dan membawa ibuku ke dalam rumah. Aku membawa ibuku ke biliknya yang telah ku sediakan tilam dan beberapa helai baju yang Mak Jah berikan padaku. Kemudian aku pergi ke dapur dan meneguk segelas air. Aku hanya terfikir sama ada pilihan aku ini betul atau tidak. Setelah beberapa minit termenung, pintu rumahku di ketuk oleh Mak Jah. Aku segera membuka dan mengajaknya masuk ke dalam rumahku. Mak Jah adalah seorang janda yang berumur 40 tahun. Tubuhnya agak gempal namun tidaklah terlalu berisi. Jiran-jiran di sini mengetahui bahawa aku adalah anak angkat Mak Jah, jadi jiran-jiran tidak kisah dia selalu datang ke rumahku. "Mana ibu kamu Rosli, sudah malam ni biar Mak Jah mandikan," katanya. "Ada di biliknya," kataku sambil tersenyum kepada Mak Jah. Aku terus ke bilikku dan mandi. Sewaktu aku men"shampoo" rambutku aku terdengar bunyi air di bilik air sebelahku. Bilik air bilik aku bersebelahan dengan bilik air bilik ibuku. Walaupun dinding bilik antara keduanya ada satu lubang lubang di bahagian bawah, namun aku tidak pernah menyalah gunakannya untuk mengintai jika ada perempuan atau Mak Jah datang ke rumah. Aku meneruskan membasuhkan rambutku. kemudian aku mengambil sabun buku dettol dan membersihkan tubuhku. Tiba-tiba- sabun yang ku pegang terjatuh dan aku terpaksa menunduk mengambilnya. Tanganku mencapai sabun dan mengambil sabun namun sewaktu menoleh ke sebelah kananku aku terlihat sesuatu di bilik air sebelah melalui lubang tadi. Tubuh ibu kandungku yang bogel di mandikan Mak Jah, Terkedu aku melihat tubuh inuku yang berumur 36 tahun. Masih begitu menarik pada pandanganku. Teteknya yang masih tegang dan besar dan cipapnya yang penuh bulu dan begitu tembam. Aku melihat Mak Jah menyapu-nyapu tetek Ibuku dengan sabun dengan agak lama. Sambil menyiram-nyiram tubuh ibuku dengan air. Ibuku yang dudk di atas kerusi dengan tubuhnya menghala ke arah lubang yang aku intai. Aku menelan air liurku terfikirkan betapa seksi dan montoknya tubuh ibuku. Selesai menyabun bahagian atas Mka Jah menyabun bahagian bawah dan dia mencuci agak lama di cipap ibuku yang berbulu. Koteku terasa tegang, jariku terus menggosok-gosok dengan laju. Jari Mak Jah mengorek-ngorek cipap ibuku dengan perlahan-lahan mencuci lubang nikmat ibuku. Aku hanya mampu melihat lubang cipap ibuku semakin berair nikmat dan teteknya yang bergetar sambil mengocok koteku. Aku mendengar nafas ibuku semakin laju namun dia hanya diam sahaja. Aku pula semakin laju mengocok koteku. Jari mak Jah menjolok semakin dalam. Sambil jarinya tiba-tiba mengesel-gesel cipapnya sendri dari luar kain batiknya. Aku yang terkesima dan teransang memandang pemandangan indah in hanya meneruskan lancapan pada koteku. "Ah.. ah desah ku dan akhirnya memancutkan ke dinding papan bilik air dan aku melihat ketika itu cipap ibu mengeluarkan air nikmat dan aku melihat ibuku menutup matanya. Aku terus mandi dan keluar dari bilik air. Minda ku hanya teringatkan tubuh ibuku. Ibu yang hanya aku akan tinggal bersamanya. Namun, kini telah sebulan ibuku tinggal bersamaku. Mak Jah sertiap hari menjaga ibuku. Aku pula hanya meneruskan hidupku sperti biasa dan sesekali aku menunjukkan ibu gambar dulu-dulu dia dan aku cuba membantunya. Namun sia-sia. Sekali itulah aku dapat melihat tubuh ibuku yang bogel kerana bulan itu aku banyak kerja dan tidak sempa menjaga ibuku dan ibuku kerap mandi dan tidur di rumah mak jah dari rumahku. Sehinggalah suatu hari, mak jah mendapat berita bahawa anak perempuannya di kampung eksiden dan lumpuh. Dia terpaksa balik kampung untuk menjaga anaknya di kampung kerana cucunya bersekolah di kampung. jika tidak dia pasti membawa anaknya ke sini. Pagi itu setelah Mak Jah pulang ke kampung bermula lah tugas aku menjaga ibuku. Selepas bangun pagi aku ke gerai kuih di depan rumahku dan membeli kuih dan nasi lemak. Aku menghidang di meja makan dan terus ke bilik ibuku. Setibanya aku di bilik ibuku, aku terbau tahi. Aku melihat ibuku hanya duduk terbaring dalam bilik yang berbau tahinya. Dia hanya memakai sehelai baju kelawar. Seleraku untuk makan nasi lemak pagitu sudah hilang. Aku menarik ibu ku ke bilik air sambil emnutup hidungku yang tak tahan dengan bau busuk. Ibuku berjalan perlahan-lahan ke dalam bilik air. Aku malas nak membershkan punggunnya jadi aku menyiram dengan air paip ke punggungnya yang masih berbaju kelawar. Namun tahi itu tidak luruh. AKhirnya aku membuka baju kelawar ibuku, tinggal branya sahaja kerana Mak Jah tidak memakaikan seluar dalam ibuku. Terpaku sebentar aku melihat lurah tetek ibuku yang masih dalam bra dan cipapnya yang berbulu lebat aku lihat dengan dekat kali ini. Aku terus menyembur air paip ke punggung ibuku setelah aku membongkokkan tubuh ibuku, setelah tahi semuanya hilang, aku melihat pemandangan cipap ibuku dan lubang jubur ibuku dari belakang.Terasa koteku tegang di dalam sluar track suitku. Aku melihat ada sedikit kesn tahi yang tidak jatuh, lalu aku terpaksa mencucinya. Aku memicitkan sabut ke tanganku dan mencuci lubang jubur ibuku. Setelah cuci di luar aku menjlok-kolok ke dalam mencari kesan-kesan tahi di dalam. Stelah agak cuci aku menyembur air ke lubang jubur ibuku yang agak besar, mungkin bapa tiriku selalu menjolok juburnya. Kemadian aku memandikan ibu. Aku menarik dan mmemimpin dia duduk di atas kerusi. Aku membuka branya dan terpampanglah buah dadanya yang masih tegang dan mendada. Putingnya yang merah kehitaman begitu indah di mataku. Aku menyapau sapun di mukanya dan lehernya dan kemudian bahunya langsung terrus le lurah teteknya. Kedua-dua belah tanganku meramas-ramas tetek ibuku dan mengentel-gentel putingnya. Koteku terasa begitu tegang mengeras dalam seluar track suitku. Ibuku hanya memandang wajahku dengan sedikit mendesah seolah tiada apa yang berlaku. Aku memandang wajah ibuku yang mirip wajah zila bakarin itu . Ah.. terasa indahnya pagi ku kali ini.Agak lama meremas dan menggentel putng tetek ibu, aku . menyapu sabun ke pinggang dan pusatnya langsung ke bulu ari arinya dan terus ke Cipapnya, Jari kanannku menjolok-jolok ke dalam lubang cipapnya dan jari kiri memicit-micit biji kelentitnya.

"Kring!!! kring!!" sudah pukul 8 malam aku perlu mandikan ibuku

Pagi ni aku terbangun pukul 10 pagi, ak berjalan menuju ke bilik ibuku. Aku melihat dia sudah terjaga. Dia hanya memandang siling yang putih.

Aku berbaring di sebelahnya. Aku memeluknya. Aku terbau busuk, mungkin ibu sudah kencing.
Aku membawa ibu ke bilik air. Aku buka kain batik ibu dan pampersnya. AKu curahkan air ke alur cipapnya.

Ibu hanya mentup mata, mungkin kesedapan, aku terus mencurahkan air dgn semakin kuat dan dia semakin tidak diam. JAriku mula mencuci alur cipapnya. Jari telunjukku di gosok2 di celah-celah alur cipapnya langsung aku gosok semakin laju..

Terasa sedikit air nikmatnya di jariku, lantas jariku mula menerobos ke lubangnya. Ibu hanya terdiam dan sedkit mendesah.

KOte ku di dalam boxer semakin tegang, terasa senak pula. Aku menanggalkan boxerku dgn jariku masih di dlm lubang cipap ibuku. Jariku perlahan-lahan ku gosokkan ke lubang ibuku yang masih ketat.

ibuku semakin kesedapan, hanya bunyi ah.. ahhh kelaur dri bibirnya. Aku membaringkan dia ke bath tub..

aku psg air bg batub penuh, dan tgnku kembali meneroka cipap ibuku. t-shirt yg dipakainya aku buka dan aku isap-isap puting teteknya yang berwarna coklat. Putingnya semakin menegang dan koteku juga semakin menegang.

JAriku semakin bsah di alur cipapnya, kini jariku sudah tiga ku jolok dlm cipapnya. Ibu hanya mendesah dn meramas2 rambutku. Aku tuang sabun shokobutsu ke tangan ibu dan aku tarik tangannya ke koteku.

Seakan menurut ibuku hanya memegang sahaja, aku gerakkan tgannya dan dia terus ikut shaja melancapkan koteku. AH...


Aku kembali menjolok cipap ibuku yang semakin basah... aku buang air bathtub...

Bibirku menuju ke cipap ibuku dan aku mula mengisap cipap ibuku. Desahannya semakin kuat dan aku semakin teransang. Semakin laju lidah aku menghisap cipapnya.

Sambil tangan ibuku melancapkan koteku.. ah sedapnya....

AKu cium bibir ibuku dan lehernya..

Aku gesel kepala koteku ke alur cipapnya... dia semakin tidak tahan... aku terus menjolok koteku...

AH............ terasa ketat sekali lubang nikmatnya.. aku memeluknya rapat dan megisap teteknya.. ahhh. sedapnya aku semakin laju menjolok cipapnya dan ibuku semakin kuat mendesah...

koteku jolok dan jriku menjolok2 lubang jubornya...

Aku benamkn koteku dalam2... dan aku trik perlahan2 aku jolok2 laju2 sambil isap tetek dan jolok2 lubang jubor ibuku yg ketat. mngkin suaminya tdak pernah doggie dia.

Aku semakin kesedapan, ak bangun dan berbaring kelantai bilik air. AKu suruh ibuku duduk di atas koteku yang tegang dan seakan paham dia terus membenamkan koteku dan menjolok2 koteku ke dlm cipap nakalnya ahhh.............

tiba2 kring2 pintu rumahku berbunyi.. siapa tu?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar