Halaman

Minggu, 01 September 2013

Hanna

Aku masuk dalam rumah, aku perhati ada dua orang tidur kat depan tv. Berderau darah aku 

bila nampak kawan adik aku terbujur tidur depan tv. Kepala otak aku dah mula fikir bukan-

bukan. Aku terus pegi mandi bersihkan diri. Dalam kepala ni asyik dok terfikir, sape pulak budak 

perempuan tu.

Siap mandi aku masuk dapur. Aku buat air nescefe panas. Aku bakar sebatang rokok, sambil 

kepala aku merewang melayang siapa budak tu? memikirkan macam mana aku nak 

projekkan budak ni?. Kang aku meraba budak ni, dia tersedar, menjerit, mampus aku. Sape 

pulak tumpang tidur rumah aku? Nak kata mashitah bukan, kecik je budak ni. Entah-entah 

hanna tak? mustahil... rumah dia belakang rumah aku je.Kalau hanna memang cantik sangat. 

Hanna memang canti, putih... Aku mula tak tentu arah. Aku cuba meredakan gemuruh 

dalam diri aku. Panic punya pasal sampai menggigil bila pegang cawan. Aku relax... susun 

strategy... Bila dah ok aku bertindak. Benda-benda macam ni kena ada strategy dan perlu 

berhati-hati.  Kantoi makan tak abis woooo...

Aku menuju ruang tamu. Aku perhatikan keadaan sekeliling. Aku intai bilik, mak bapak aku 

bergolek tidor dengan adik aku yang kecik. Aku intai adik perempuan aku yang tidur kat ruang 

tamu, dah tak sedarkan diri. Adik aku sorang tu memang tido mati. Cantik... Line clear... Aku 

duduk kat sofa memerhatikan sapa yang tidor kat situ. Sah! Hanna...

Aku perhatikan dulu cara dia tidur.. Dada dia berombak sekata sambil tangan dia letakkan 

keatas... Cantik... dia tidur terlentang. Aku merapati Hanna. Aku nak test dia sedar ke tak kalau 

aku sentuh dia. Aku tenggok Hanna baring tak berbantal. Aku angkat kepala Hanna dan aku 

letakkan atas bantal.  Hanna cuma bergerak sikit je membetulkan keselesaan dia berbaring. 

Cantik... dia tak sedar... Aku mula menyentuh tudun pepek Hanna dari luar seluar dia... Aku 

dapat rasakan bentuk tudun pepek Hanna cukup tembam. Aku gosok perlahan-lahan 

kawasan pepek Hanna. Kali ni aku nak sentuh pepek Hanna. Aku tarik seluar track Hanna 

kebawah dengan seluar dalamnya sekali. Yes... Aku dapat tengok pepek Hanna, putih 

melepak, tembam... walaupun dalam keadaan samar...tak dapat dibayangkan dengan 

kata-kata macam mana cantiknya pepek Hanna. Pepek anak dara yang baru berusia 11 

tahun. Aku menikmati saat melihat dan menyaksikan pepek Hanna yang menghairakkan. 

Kemudian aku tarik ke atas semula seluar track Hanna menutupi pepek dia. Aku baring 

mengiring sebelah Hanna, dan aku seluk tangan aku ke dalam seluar track Hanna. Aku gosok 

pepek Hanna dengan tangan, aku letakkan jari tengah di bibir pepek Hanna sambil 

merasakan kenikmatan meraba kelentit dan alur pepek Hanna. Sedapnya dapat sentuh 

pepek anak dara. Lembut... Tembam... takde bulu... halus kulit pepek Hanna. Aku menikmati 

lurah pepek anak dara yang tak pernah disentuh mana-mana lelaki. Bibir pepek Hanna 

hangat dan lembut... 

Tiba-tiba Hanna bergerak... aku pun bingkas bangun dan terus masuk dalam bilik. Aku 

perhatikan dari tingkap bilik. Alamak... Hanna tengah duduk... Aku mula cuak... Sudah... terdetik 

kat hati aku, Hanna sedar kot perbuatan aku... Mampos aku esok pagi. Kalau dia mengadu kat 

orang tua aku, bungkus lah aku. Tak lama lepas tu Hanna baring semula. Aku masih belum 

puas... tapi takut... kalau dia tak tidur tak dapat ape-ape jugak. Aku harap sangat Hanna tak 

mengadu ape-ape.

Esok pagi Hanna bangun awal. Dia lepak kat dapur dengan mak aku.. Habis lah aku pas ni... 

tapi bila tengok keadaan mak aku macam takde riaksi marah ke ape ker... macam biasa je... 

Aku pun tarik nafas lega... Fuhhhh selamat....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar