Halaman

Kamis, 21 Juni 2012

Dua Orang Sepupuku

Cerita ni berlaku semasa umur aku 13 tahun.
cerita ni masih segar di ingatan. aku mempunyai 2 org sepupu perempuan yg cukup aktif dan comel. seorang berumur 8 tahun. seorang lg berumur 11 tahun. sorang nama ina..sorang lg nama ayu.
mereka ni mempunyai adik kecil lelaki yang berumur 4 tahun. aku dh anggap mereka ni mcm adik beradik sebab mmg rapat..orang tua kami pun memang tidak kisah dgn perhubungan kami. dari kecik mmg kami rapat bila bertemu.
waktu tu raya ke-3. dan sudah menjadi kebiasaan orang tua aku tidur di rumah sepupu2 aku ni. aku mmg suka memandangkan aku ni anak tunggal jadi bila jumpa sepupu2 aku ni ada la jugak teman utk aku bermain.
waktu tu kitaorang tgh main saidina. mak bapak aku ngan mak long aku pegi beraya kat umah sebelah waktu tu. paklong aku plak keja.
tengah syok2 main saidina, adik kecik dia plak datang mengacau cakap nk kencing. nasib baik la bilik tempat kami main tu ada toilet. si ina yg umur 8 tahun ni pun bukakkan la suar adik dia pastu dia pegi pimpin ke toilet. waktu dia nk cuci kencing adik dia tetiba getah paip tu tercabut. abis basah sluar dia. aku ngan ayu hanya mampu gelak berdekah2 melihat situasi tersebut.
kerana geram dgn gelak tawa kami, dia bukak sluar ngan baju dia yang basah dan campak dlm ke arah kami. nasib baik kami sempat elak. abis berterabur permainan saidina kami. dalam keadaan separuh bogel, dgn selamba si ina berjalan ke almari mengambil baju yang kering. tapi si ayu menyuruh si ina mengemas kembali permainan kami yg berterabur tu. sementara si ayu pula cuba memakaikan seluar adik kecik dia yg baru lepas kencing tadi. tapi adik dia tanak pakai plak..
eii..tk malu ke dgn abang tu nampak burung tu..si ayu cuba meyakinkan adiknya yg tak mau pakai seluar. sementara si ina pula duduk depan aku dgn pakai spender je plak kemas saidina ni. mungkin sebab mereka menganggap aku mcm adik beradik. jadi tiada rasa malu. yang si ayu ni plak boleh pulak bergurau senda sambil cuba pegang2 burung adik dia. adik kecik dia hanya tergelak2 sambil mengelak. aku yang tengok ni tetiba jadi stim plak. ayu pun marah adik kecik dia tadi suruh pakai seluar jugak, kalau tidak dia sunat nanti.
mungkin takut dgn perkataan sunat tersebut terus adik dia nk pakai seluar. lepas pakai seluar adik dia terus keluar berlari ke umah jiran sebelah. aku hanya tergelak melihat gelagat adik kecik mereka ni.
sambil2 tu aku duk tgk ina yg tk berbaju mengemas saidina yg berterabur tu. tetek ina belum tumbuh lagi. mungkin belum baligh lg agaknya. tengah2 berkemas tu tetiba terpacul soalan dari ina pada aku. dia tanya aku dh sunat ke? kalau belum dia cakap ayu boleh tolong sunatkan dalam nada gurauan sebab ayu bercakap begitu terhadap adiknya tadi. ayu yang ada disebelah aku pun mengiyakan sahaja sambil cuba bergurau untuk membuka seluar aku.
aku pegang seluar aku supaya tidak ditarik oleh ayu. dalam pada itu ina datang membantu sambil bergelak tawa. aku pulak cuba menahan seluar aku dari terbukak dlm keadaan malu.
sambil mencucuk2 pinggang aku, mereka cuba menarik seluar aku. tk tertahan aku menahan geli dicucuk sehinggakan aku tk dpt menahan mereka dari membuka seluar aku. akhirnya berjaya juga mereka membuka seluar aku. terpampangla batang aku yang ketika itu hanya berukuran 4 inci tanpa bulu lagi. aku segera menutup batang aku dgn bantal yang ada. mungkin tergamam dgn situasi tersebut, masing2 senyap seketika.
tiba2 ani menyuarakan sikap ingin tahu dan ingin melihat bagaimana rupa batang aku lepas disunat. aku cakap tidak adil jika aku yg dilihat sahaja.
aku pun mahu melihat bagaimana perempuan disunat. tanpa segan silu ani terus membuka spender yang dipakainya. maka terpampangkan lurah indah yg sebelum ini aku tk penah tgk. aku tgk ayu dah macam malu dgn keadaan tersebut. bila tgk ina dh bukak spender, aku pun bersetuju untuk mempamerkan batang aku yg dh bersunat tu.
ayu tanya aku kalau dia nk pegang boleh tak, aku cakap boleh, tapi aku nk tgk dia bogel jugak. mulanya dia tak mau, tapi ina meyakin kan dia yang takde orang lain tau sambil dia pegi tutup pintu bilik. ayu pun bukak satu persatu pakaian dia, terpampangkan dua bukit yg baru nk tumbuh. bila dia bukak spender, nampak la lurah dia yg ada bulu baru nk tumbuh. bila tgk pemandangan tersebut serta merta batang aku stim. tergelak ayu dan ina melihat situasi tersebut. batang aku yang dari 4 inci bangun jadi 5 inci.
dia tanya sakit ke sambil membelek batang aku waktu tu. aku cakap tk..rasa geli je waktu dia pegang batang aku tu. syok pun ada. aku cakap ngan dia macam ni la rupa yg dh sunat. dia potong kulit yang lebih. aku suruh dia gentel2 batang aku tu. waktu tu aku tk tau melancap lg. jadi aku suruh dia gentel2 batang aku tu gilir2 dgn ina..aku cuba memegang belahan ayu waktu tu..ayu cakap geli. sambil mereka gentel batang aku, tangan kanan aku pegang ayu punya, tangan kiri pulak pegang ina punya. syok jugak main gentel2 ni.
tiba2 terdengar suara mak bapak aku ngan mak long aku dh balik.
kami pun cepat2 pakai baju dan seluar..siap pakai baju dh seluar permainan saidina tadi kami bukak kembali. konon2 tengah bermain saidina.
begitula ceritanya waktu pertama aku tengok perempuan punya.
nantikan cerita selanjutnya antara aku dgn ayu pada malam berikutnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar